Forum Templariuszy Drakona

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-07-31 16:40:19

Aragicht

Wysłannik Drakona

1640725
Zarejestrowany: 2008-07-28
Posty: 34
Punktów :   
ID: 634
Jak lubisz władze 1-10: 0 żart ! 12

Nasza Klanowa Tawerna

// Jest to nasza Klanowa Tawerna . Obowiązują tutaj zasady takie jak w naszej krainie Devortis . Proszę utrzymywać klimat i mieć się na baczności ... Bo mogą tutaj wzlecieć Plusy i minusy za klimat .
Poszukiwana/y również Karczmarz/Karczmarka naszej tawerny . Więcej informacji w Dziale Ogłoszenia >> Karczmarz .  A więc otwieramy Tawernę !

Tawerna
Art.1. W karczmie obowiązuje nakaz wypowiadania się w klimacie fantasy. Jest to warunek, który musi spełnić każdy, kto chce się w niej wypowiadać.

Art.2. Zakazane jest używanie języków obcych, za wyjątkiem języków wywodzących się od ras występujących w grze.

Art.3. Wszyscy Mieszkańcy są równi. Dyskryminacja konkretnych Mieszkańców nie będzie tolerowana.

Art.4. Karczmarz jest właścicielem Tawerny. Zabrania się go obrażać i żądać od niego rzeczy, które nie są dostępne w karczmie, krainie. Za owe przewinienie ma prawo wyrzucić Cię on z karczmy (Knebel)

Art.5. Kwestie określające ruchy i czynności naszej postaci pisze pomiędzy gwiazdkami np. *siada*, *uśmiecha się*, etc. Między gwiazdkami nie można umieścić konkretnego przekazu, który mieszkaniec mógł by odczytać równoznacznie ze słowami. W krainie nie ma osób czytających w myślach.

Art.6. Zabrania się stosowania magicznych sztuczek (używanie html`u, bbcod`u, itd.)

Art.7. Zaklęcia typu Spam (niechciane wiadomości niezgodne z omawianym tematem) oraz flood (Wielokrotne powtarzanie wiadomości identycznych, lub bardzo podobnych) nie są mile widziane...

Art.8. Jeśli ktoś poczuł się w jakiś sposób urażony, bądź atmosfera panująca w Karczmie gorszy go, ma prawo zwrócić się z tym do Księżniczki/Księcia, a ta/ten może wyciągnąć konsekwencje w stosunku do winowajcy. Obrazy postaci są jak najbardziej dozwolone, jednak zakazane jest obrażanie samego gracza.

Art.9. Niedopuszczalnym jest fakt, by osoba nie pałająca się magią, używała jej w karczmie, poprzez rzucanie „czarów”, czy też „zaklęć” (By nie było wątpliwości, osoba pałająca się magią – Mag). To samo tyczy się innych profesji – Mag nie może strugać łuków, a Złodziej wykonywać ekwipunku, etc. Każda Istota ma określoną Rasę i Klasę i to właśnie ich powinna się trzymać.

Art.10. Zabrania się sugerować własną wypowiedzią zachowania innych Istot, np.
A: *Elf napiął cięciwę swego łuku i wymierzył w Taurena*
B: *Elf wystrzelił, a strzała raniła Taurena śmiertelnie*

Art.11. Księżniczka/Książę ma prawo do odejścia od klimatu, w sytuacji, gdy:

a) tłumaczy z jakiego powodu Osoba dostała ostrzeżenie,
b) cytuje nie klimatyczne wypowiedzi innych Istot.

Obywatel ma prawo odejść od klimatu gdy:

a) Poprawia literówkę.

Art.12. Ostrzeżenia mogą być dawane li i wyłącznie tak, by wszyscy je widzieli. Ostrzeżenia przez szept są zakazane ze względu na możliwość otrzymania dwóch ostrzeżeń za jedno przewinienie.

Art.13. Gdy ostrzeżenie zostanie przyznane przez szept, nie będzie ono prawo mocne. Gdy osoba zostanie zakneblowana po ostrzeżeniu przez szept, ma prawo podać do sądu osobę która to owy knebel nałożyła.

Art.14. Decyzje dotyczące knebla, jak i całodziennej komunikacyjnej banicji nie podlegają dyskusji.

Art. 15. Obowiązkiem każdego Obywatela jest znanie i przestrzeganie Kodeksu Karczmy. Jego nieznajomość nie zwalnia od ponoszenia odpowiedzialności za jego złamanie.

Art.16. Złamanie Kodeksu Karczmy wiążę się z otrzymaniem ostrzeżenia. Dwa takowe, oznaczają otrzymanie knebla przez Istotę łamiącą Kodeks. W szczególnych przypadkach Księżniczka/Książę, ma prawo zakneblować Winowajcę, po pierwszym ostrzeżeniu).

Art. 17. Mieszkaniec krainy Devortis, który ostał zakneblowany bez powodu (nie łamiąc Kodeksu Karczmy), może podać do Sądu osobę, który owy knebel założył, pod warunkiem, że ma na to namacalne dowody (poprzez sformułowanie „namacalne dowody” rozumie się zapis rozmowy z Karczmy zwany w mowie pradawnych „screen`em”).

Art .18. Obywatel piszący w karczmie, zobowiązuje się do przestrzegania zasad języka polskiego jak i każdego innego w którym aktualnie się wypowiada. Tyczy się to zarówno zasad interpunkcyjnych, merytorycznych jak i ortograficznych. Książe (bądź inny przedstawiciel władzy) ma prawo zablokować obywatela, który mimo ostrzeżenia naumyślnie nie dostosuje się do tego podpunktu.

Art. 19. Dopuszczalne są w tawernie słowa lekko wulgarne, nie będą one karalne. Zaś słowa, które uważane są za wulgaryzmy ciężkie, mogą skończyć się ostrzeżeniem. Gdy osoba klnie bez umiaru, zostanie zakneblowana bez ostrzeżenia.

http://www.devortis.com/game/images/karczma/k1.jpg

Stoisz przed drewnianym budynkiem Karczmy. Otwierasz dość lekkie drzwi i wchodzisz do środka. W powietrzu unosi się specyficzny zapach... będący efektem połączenia woni pieczonej dziczyzny, ziela palonego przez kogoś z obecnych, zapachu drewna, dopalającego się w kominku. Po lewej stronie widzisz dwa stoliki, wykonane z drzewa dębowego. Przy każdym z nich stoją cztery krzesła - także dębowe... - To dla szukających spokoju - pomyślałeś i nie myliłeś się. Przez trzy okna znajdujące się po tej samej stronie co stoły, do wnętrza budynku zaglądają nieśmiało promienie słoneczne... powiedziałem `nieśmiało`? Ach, prędzej leniwie... Po prawej stronie od wejścia, znajdują się trzy niewielkie szafki, póki co nie używane , natomiast na wprost widzisz drzwi i to nie jedne. Te po lewej prowadzą do magazynku, w którym to Karczmarze przechowują swe specyfiki i niektóre alkohole. Tam też znajduje się zabytkowy już piec kaflowy. Jasną rzeczą jest fakt, iż to właśnie na nim przygotowywane są zamawiane przez Gości potrawy. To właśnie z magazynku schodami można zejść do piwniczki, w której znajdują się beki z piwem i regały z cennymi winami... ziemniaki też tam są, ale o nich prawić nie będę. Drugie drzwi - te z prawej strony - to nic innego, jak boczne wyjście, którym łatwo jest się wydostać z Tawerny, gdy nadciąga nieprzyjaciel, czy też wściekła Ukochana. Stawiasz kilka kroków i skręcasz w prawo, kierując się do sali głównej. Tu, dokładnie na wprost Ciebie, znajdują się dwa rzędy dębowych stołów i cztery ław, tym razem bukowych. Tuż przed nimi, po lewej stronie - kominek - niespecjalny, choć zapewne lepszy niespecjalny kominek, niż jego brak. Wykonany z szarego, pospolitego kamienia, drzwiczki za to żelazne, ozdobione ciekawymi wzorami. Po Twojej prawej stronie widzisz stanowisko pracy Karczmarzy... lśniący blat zamiast odbijać promienie słoneczne, pochłania je w swym ciemnym odcieniu. Liczne szafki i szafeczki, dwa duże i dwa małe regały, wypełnione alkoholami, suszonymi owocami i całą masą rozmaitych frykasów. Przy ladzie cztery wysokie krzesła, dla pragnących pogawędzić z Karczmarzem, bądź dla zakochanych pragnących poflirtować. W głębi, po prawej stronie trzy owalne stoliki, przy których najczęściej zasiadają Urzędnicy Państwowi. Zasiadając przy takowym stole nie dość, że doskonale widać, co dzieje się wewnątrz Tawerny, to jeszcze ma się kontrolę nad zdarzeniami mającymi miejsce poza jej murami - piękny widok rozpościera się za każdego z pięciu średniej wielkości okien. Gdy słońce chyli się ku zachodowi, przez okna do sali wpadają liczne promienie słoneczne. Skoro już jesteśmy przy oknach... parapety są świetnym miejscem do przesiadywania podczas zachodów słońca. Na ścianach karczemnych, obitych gładkimi, jeszcze pachnącymi deskami, wiele półek z ziołami i innymi rozmaitymi rzeczami, choćby różnego rodzaju bronią. Dodatkowo w kilku miejscach do ścian przymocowane niewielkie pochodnie, które po zajściu słońca oświetlają wnętrze Karczmy. Po zmroku w kilku dowolnych miejscach Tawerny rozstawiane są świeczniki.

Nasza karczma Odwzorowana jest na karczmie krainy Devortis więc wewnątrz jest taka sama .
Za Regulamin  i obraz tawerny Dziękujemy Atuanowi Narya - Qeel //


Otoczeni i przytłoczeni ogromem ludzkości,
Ciężarem obcych i obojętnych twarzy,
Zagłuszani dudnieniem życia miliardów istnień,
Snujemy się samotni, mali, niezauważani
Wciąż popychani i nie rozumiani
Krzyczymy w samotności, płaczemy w samotności i
Umieramy w samotności .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lksszarotkauherce.pun.pl www.fifaturnieje2v2.pun.pl www.klasa1lnowysacz.pun.pl www.ps3forum.pun.pl www.branchclosed.pun.pl